誌在Ter得

14 July, 2007

近來忙讀Law

好耐好耐無update 過個blog 喇, 最重要係個人懶
因為我越來越覺得淨係讀電腦實在係好難係香港生存到, 加上本人係好鍾意讀書, 就決定問問人意見

查實我既興趣有好多範, 想讀既有
1. 心理學 - 非常之喜歡研究人既心理同行為
2. 會計學 - 其實都係為左搵份好工
3. Finance - 股票既野絕對係我既副業啦...haha
4. 外文特別係阿拉伯文 - 因為我好覺得可以去到阿拉伯國家做野會好搞笑好好玩
5. 法律 - 令我既頭腦諗得更 logical, 對香港法律有更多認知

同友人Angel 分析, 覺得 Finance 都幾o岩男仔讀, 而會計本身連一個中五生都可以讀覺得無咁專業
而 Law 呢? 又唔知自己讀唔讀得掂喎...入面好多好深既英文...點呢?

決定去報讀一個short course 試試自己可唔可以handle到 ...其實呢個short course 係同 BBA 既 company law 一樣
仲有就係可以學以至用

好彩係班度遇到一個讀過law 既大學師弟, 一有唔明就可以問佢...加上呀sir 教得好好, 好快好多野都上手
原來讀law 真係好好玩架~~~(我個fd話都未聽過有人讀law 係覺得好玩既...莫非我係癲既?)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home