誌在Ter得

03 October, 2006

為旅行而工作

自從大學北京之旅後, 我就好享受旅行既樂趣... 見到好多唔同既風土人情我個人就極度<<亢奮>>
今日見到同事從泰國返來映左"好Q多" 靚相之後, 跟住另一位同事現在身處北京玩樂之際...同埋另一前度manager 係加拿大睇緊楓葉既時候 ....... 我又身痕想要去旅行喇!!

而家有一個list 等住我諗幾時去...
1. 歐洲之旅 (一定要去捷克)
2. 澳洲之旅 (探晒成班朋友)
3. 台灣之旅 (去過再去!!)
4. 北京之旅 (奧運之後大改變, 要去)
5. 紐西蘭之旅 (要探舅舅呀!!)
6. 東南亞島國之旅 (呢個就...哈哈)
7. 美加之旅 (都係探人...)

全世界都有我既朋友...無錯...四海之內皆兄弟

要旅行, 要增廣見聞, 要識多d人 !!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home