誌在Ter得

12 January, 2007

人在江湖

無錯, 呢個幾月見番好多外國朋友, 跟住又同BB 過聖誕同新年, 勁開心
最好既係新一年之後 William 同 Milton 都好睇我, 放手俾我做更多project control
新股++money, 公司又有OT claim(人工已經去到一個幾好既水平), 又俾$$讀course, freelance 又得心應手, 你都咪話~~~~

平時得閒同william 傾好多關於處世既野, 獲益不淺
轉數快左好多, 諗野圓滑左, 闊左 ^O^

BB 又就黎讀書, 嘩, 好似幾辛苦喎~~~
無有怕, 有我!

BB: I love U~~~~~
Benson: 你既product + idea 一定掂!
Gen: 我無睇漏眼...你一定得
Joyce 姐姐: 食飯呀, 要我搞gathering~~~
死仔細佬ming: 做gym 呀!!!
Kit ye: 多d contact!
Amic: BBQ
各位大哥大姐: 出路遇貴人

今日係度諗...原來我有好多fd 都好鬼勁...我覺得我成世人都好lucky, 識到咁多好&叻人

0 Comments:

Post a Comment

<< Home