誌在Ter得

21 October, 2007

第五份工

唔經唔覺自己已經轉左五份工...平均每年轉一份, 朋友聽到都打個"突"
當然我就不以為然, 反正有得揀點解唔揀份好工喎?

講下份新工先啦, 都離唔開我既老本行寫 program. 公司本身係一間勁大美資企業囉. 而我direct report 去美國個邊既manager度. 由於有成十二個鐘時差關係, 有時都需要夜晚同佢傾計架. 日日都要同佢講英文, 想唔好都唔得啦.
聽講話, 我呢個位請左成兩年都請唔到人, 可能我符合佢地既要求所以請我掛? 哈哈, 唔係講笑, 我同佢 phone interview 左兩個鐘 program knowledge....真係講到我口水都乾呀~~~ 不過咁, 如果唔問得咁清楚又點知我乜料喎, 我好鍾意佢地做野認真~

工作環境如意, 每個人都好好, 加上番工放工準時 (mon-fri, 8:45am - 5:30pm), 無乜事都唔想我OT(OT 仲有補水)...都咪話呀, 有更多時間去做我想做既野, 咁咪幾好!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home