誌在Ter得

18 November, 2004

工作 - 分身術

唔係話要講呀容祖兒隻歌, 係本人真係分身不暇. 一個人要一次過做四個 Task都認真係唔野少.
(1)Raymond 得閒就整個 新既user requirement 攪到我同我位師弟做到 ber 一聲~
(2)Anna 都好d...起碼同佢吹得兩咀. 但係佢d野改極都改唔完 =.="
(3)JP Morgan 有新進展...Patricia 係 呀Jay 放假之後既跟班...而我亦都有張 JP morgan temp 員工証 XD
(4)Sun Flower...哈哈...都係睇過下咁啦...跟住Oliver 做應該會幾多野玩

XML 下個禮拜要考試喇....

P.S. 同妳行大球場...講真我都無expect過. 幾好feel..為我呢幾日咁煩又咁忙既狀態鬆弛一下啦.

Happiness consists in contentment.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home