誌在Ter得

14 October, 2004

The Enneagram

O...I should type chinese...so far its more expressive than english for me ... haha
Enneagram....九型人格喎...近排熱衷於研究呢個topic....幾好玩...

你問我係乜人格?經過我分析之後我既根本型態應該係第一型...即係乜呢? 可以話係 Perfectionist(完美主義者)...或者係Reformer(改革者)...

以下呢一段野形容得我幾準架.

第 一型人愛批判自己, 也愛批判別人. 他們內心擁有一張列滿應該與不應該的清單. 他們認真盡責, 希望所做的每件事都絕對正確. 他們很難為了自己而輕鬆玩樂. 因為他們以超高標準來審查自己的行為, 而且老是覺得做得還不夠. 他們是優秀的組織人才, 能夠緊追錯誤和必須完成的事項, 把任務完成.

anyway, 心理學係一個好得意既學問,好好玩
你想問我你係乜野類型既人? 等我功力再深厚d先答你啦~


1 Comments:

Post a Comment

<< Home