誌在Ter得

07 November, 2004

好多好多野等住我做...

感覺到(同知道) 黎緊兩個月會有好多 (係好多!!) 野發生...都唔知點算好...
1. 最重要係 我將會一個人住 (都無乜所謂, 之前都係同細佬住開, 多佢一個唔多, 少佢一個唔少 =P)
2. JJ返來, 點好呢...喂要我帶你去邊度玩呀(睇怕occupy 最多時間)
3. jason 之生日...真係要去我屋企玩?...咁要執執先得
4. 呀ming 十二月返來...又話要搵地方住, 好啦住我度囉XD
5. amy 台灣之行(查實唔係好關我事) 話會買野食過我喎...聽住先啦
6. Assignments + Exam Rushing period!!!
7. Working Rushing period!
8. 仲有一件要事啦...呢個就唔係度提喇...(已經諗到頭都爆喇...)

最後就係我唔太鍾意既聖誕節即將降臨...太多開心同唔開心既回憶...
越黎越唔鍾意十二月...由小學開始到而家每個十二月都要溫書同考試 !!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home