誌在Ter得

03 May, 2006

Pros & Cons

有時真係唔講唔知...我俾人地既第一次印象可以好好...亦都可以好差
某d人話我好nice, 斯斯文文咁, 又肯幫人喎, 好仔...
某個friend 話我第一 二次見面唔係好得, 見到人地忙又唔幫手去左玩...成個o靚仔咁, 唔夠成熟穩重, 又唔了解女孩子諗乜...
仲有d人話我個人特別, 有乜鬼氣質等等...(我應該無乜氣質)

點解會有咁大差別架 @@"""
個人認為自己較文靜, 亦都喜歡廣交結友, 又鍾意幫人, 好有使命感同知道自己條路應該點走...

對佢講我既缺點真係好多...但我會努力改善
我覺得, 佢係一個我好值得為佢去改變既人

0 Comments:

Post a Comment

<< Home